* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: dgtgtr  e continuação de boas festas  :smiles_natal:
    26 de Dezembro de 2025, 17:56
  • okapa:
    24 de Dezembro de 2025, 19:01
  • sacana10: A todos um feliz natal
    24 de Dezembro de 2025, 17:57
  • cereal killa: dgtgtr passei por ca para vos desejar feliz natal e familias  :smiles_natal:
    24 de Dezembro de 2025, 15:46
  • bruno mirandela: deso a todos um feliz natal
    24 de Dezembro de 2025, 14:31
  • FELISCUNHA: ghyt74   :34rbzg9:  e bom natal  :13arvoresnatalmagiagifs:
    24 de Dezembro de 2025, 10:15
  • tgh12: mikrotik
    24 de Dezembro de 2025, 07:49
  • tgh12: Spanish for Beginners: Spanish from 0 to Conversational
    24 de Dezembro de 2025, 04:57
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    24 de Dezembro de 2025, 03:03
  • m1957: Para toda a equipa e membros deste fórum, desejo um Natal feliz e que o novo ano de 2026, seja muito próspero a todos os níveis.
    24 de Dezembro de 2025, 00:47
  • FELISCUNHA: Bom dia pessoal   :34rbzg9:
    22 de Dezembro de 2025, 10:35
  • j.s.: :13arvoresnatalmagiagifs:
    21 de Dezembro de 2025, 19:01
  • j.s.: try65hytr a todos  :smiles_natal: :smiles_natal:
    21 de Dezembro de 2025, 19:01
  • FELISCUNHA: ghyt74  49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    20 de Dezembro de 2025, 11:20
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 classic dgf64y
    19 de Dezembro de 2025, 05:26
  • cereal killa: ghyt74 e boa semana de chuva e frio  RGG45wj erfb57j
    15 de Dezembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    14 de Dezembro de 2025, 09:28
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana com muitas comprinhas  :13arvoresnatalmagiagifs: sdfgsdg
    13 de Dezembro de 2025, 14:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  :smiles_natal:
    13 de Dezembro de 2025, 14:57
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana   :34rbzg9:
    13 de Dezembro de 2025, 12:29

Autor Tópico: Engagement Preparation Best Practices for Customer Success Management  (Lida 281 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 129146
  • Karma: +0/-0

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Skill Level: Beginner | Genre: eLearning | Language: English + .srt | Duration: 10 Lectures (55m 6s) | Size: 252.4 MB

The secret to most professions lies in the preparatory work, and this is no less true for customer success managers (CSMs). When faced with a new customer engagement, the starting point for any CSM is to prepare themselves by performing thorough research and analysis to understand the customer, their challenges and initiatives, and details about the solution they purchased. After this, the CSM needs to prepare the customer's key stakeholders for the upcoming onboarding, adoption, and value realization work that lies ahead of them if they are going to generate successful outcomes using the CSM's company's solutions. This course takes CSMs through the processes and steps needs to ensure that both they and their customer's stakeholders are ready to proceed with making the customer's initiative successful. This course can be taken on its own or as one in a series of courses from PracticalCSM.com that build upon each other to cover the entirety of CSM best practices in greater detail.

Screenshots


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction